bHosted

Welkom bij de bHosted.nl helpdesk pagina's met uitleg over onze diensten.

 

Instellingen zoals voor het plaatsen van website bestanden op de server kan je nalezen in het controle paneel op mijn.bhosted.nl. Deze zijn afhankelijk op welke server je account staat.

Waar vind ik de Received headers van een ontvangen e-mail in Outlook?

Soms kan vanuit de bHosted helpdesk verzocht worden om de Received headers van een ontvangen e-mail door te sturen. Daarin kan de helpdesk namelijk zien hoe de e-mail is verzonden. Bijvoorbeeld via je eigen website, via een van de bHosted servers, via de webmail of vanaf een externe server. Vaak is er ook uit af te leiden welk programma er gebruikt is om de mail te versturen.

Om deze Received headers te tonen moet je dubbel klikken op de betreffende mail in de lijst met e-mails. Vervolgens klik je in het geopende scherm op Bestand en daarna op de grote knop Eigenschappen. De headers worden getoond in het onderste veld: Internetheaders. Klik met de rechter muisknop in het veld met headers en kies voor Selecteer alles. Klik nogmaals met de rechter muisknop in het veld en kies voor Kopiëren.

De mail kan nu gesloten worden en op de gebruikelijke manier een nieuwe aangemaakt worden. Plak als eerste de gekopieerde tekst in de mail door in het tekst gedeelte te klikken met de rechter muisknop en kies voor Plakken. De Internetheaders staan nu in de mail. Vul de geadresseerde in (bijvoorbeeld helpdesk@bhosted.nl), vul een onderwerp in en tik nog wat uitleg bovenaan de mail waarom je de Internetheaders toestuurt.

Na het toesturen ontvang je zo snel mogelijk een reactie van ons.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.