bHosted

Welkom bij de bHosted.nl helpdesk pagina's met uitleg over onze diensten.

 

Instellingen zoals voor het plaatsen van website bestanden op de server kan je nalezen in het controle paneel op mijn.bhosted.nl. Deze zijn afhankelijk op welke server je account staat.

Waarom werkt de autoresponder niet?

Het kan een aantal oorzaken hebben als iemand geen antwoord van een autoresponder adres krijgt:

  • Er is al een bericht gestuurd na het ontvangen van een vorig bericht van het zelfde e-mail adres. Een autoresponder reageert maar 1 keer per afzender.
  • Het is niet mogelijk om op een e-mail adres alleen een autoresponder te zetten. Er moet altijd ook een e-mail account of een forwarder op het zelfde e-mail adres actief zijn. Als dat niet het geval is, gaat directadmin er vanuit dat er geen e-mail geaccepteerd moet worden voor het betreffende e-mail adres.

Een oplossing voor het laatste probleem is om, als er geen e-mail naar het betreffende e-mail adres bewaard hoeft te worden, een forwarder aan te maken. Deze kan je dan laten doorsturen naar :blackhole: (inclusief die : ervoor en erna). De e-mail wordt dan direct bij ontvangst doorgestuurd naar de digitale prullenbak.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.