bHosted

Welkom bij de bHosted.nl helpdesk pagina's met uitleg over onze diensten. Vanwege de overstap naar dit helpdesk systeem zijn nog niet alle artikelen overgezet.

Kan ik mijn openstaande en/of beantwoordde helpdesk vragen bekijken?

Volgen

Het is mogelijk om als klant in te loggen op het helpdesk systeem van bHosted.nl. Daar kunt u zien welke vragen u ooit gesteld heeft, en wat de status van deze vragen is. Ook kunt u daar nieuwe vragen stellen.

Inloggen (of registreren als nieuwe gebruiker van het helpdesk systeem) gaat via de knop Aanmelden, rechtsboven op dit scherm. Het volgende scherm opent dan:

Als u een nieuwe gebruiker bent (oftwel nog nooit bent ingelogd op het helpdesk systeem), dan zijn er 2 mogelijkheden:

  1. U heeft nog geen vraag per e-mail gesteld aan bHosted.nl
  2. U heeft al ooit een vraag per e-mail gesteld aan bHosted.nl

In het 1e geval moet u kiezen voor registeren. Daarmee maakt u uw e-mail adres bekend in het systeem en kunt u een wachtwoord kiezen. Kies de link Registreren.

Als u al een vraag per e-mail gesteld heeft, dan kunt u een wachtwoord aanvragen voor het e-mail adres waarmee u de vraag ingestuurd heeft. Kies hiervoor de link Een wachtwoord aanvragen.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.