bHosted

Welkom bij de bHosted.nl helpdesk pagina's met uitleg over onze diensten.

 

Instellingen zoals voor het plaatsen van website bestanden op de server kan je nalezen in het controle paneel op mijn.bhosted.nl. Deze zijn afhankelijk op welke server je account staat.

Kan ik mijn openstaande en/of beantwoordde helpdesk vragen bekijken?

Het is mogelijk om als klant in te loggen op het helpdesk systeem van bHosted.nl. Daar kunt u zien welke vragen u ooit gesteld heeft, en wat de status van deze vragen is. Ook kunt u daar nieuwe vragen stellen.

Inloggen (of registreren als nieuwe gebruiker van het helpdesk systeem) gaat via de knop Aanmelden, rechtsboven op dit scherm. Het volgende scherm opent dan:

Als u een nieuwe gebruiker bent (oftwel nog nooit bent ingelogd op het helpdesk systeem), dan zijn er 2 mogelijkheden:

  1. U heeft nog geen vraag per e-mail gesteld aan bHosted.nl
  2. U heeft al ooit een vraag per e-mail gesteld aan bHosted.nl

In het 1e geval moet u kiezen voor registeren. Daarmee maakt u uw e-mail adres bekend in het systeem en kunt u een wachtwoord kiezen. Kies de link Registreren.

Als u al een vraag per e-mail gesteld heeft, dan kunt u een wachtwoord aanvragen voor het e-mail adres waarmee u de vraag ingestuurd heeft. Kies hiervoor de link Een wachtwoord aanvragen.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 3

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.