bHosted

Welkom bij de bHosted.nl helpdesk pagina's met uitleg over onze diensten. Vanwege de overstap naar dit helpdesk systeem zijn nog niet alle artikelen overgezet.

De factuur is betaald, maar bij bHosted.nl staat de factuur nog open?

Volgen

Het verwerken van ontvangen betalingen kan soms enkele dagen duren. Ook voor iDeal betalingen, aangezien die pas verwerkt worden op het moment dat deze bijgeschreven worden op onze bankrekening. Wacht u dus a.u.b. enkele dagen na het doen van uw betaling, voordat u vraagt waarom een factuur nog open staat in het systeem van bHosted.nl.

Is de betaling meer dan enkele dagen geleden gedaan, stuurt u dan naar administratie@bhosted.nl een e-mail met daarin de volgende gegevens vermeld:

  • Het rekeningnummer waarvan u de betaling heeft overgemaakt
  • De datum waarop u het heeft overgemaakt
  • De factuur of facturen waarop de betaling betrekking heeft
  • Indien mogelijk een plaatje of pdf van de overboeking

Uw vraag wordt na ontvangst zo spoedig mogelijk afgehandeld.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.