bHosted

Welkom bij de bHosted.nl helpdesk pagina's met uitleg over onze diensten.

 

Instellingen zoals voor het plaatsen van website bestanden op de server kan je nalezen in het controle paneel op mijn.bhosted.nl. Deze zijn afhankelijk op welke server je account staat.

Wat moet ik doen om meldingen over compressie problemen op te lossen?

Na de overzetting van je website naar de nieuwe omgeving geeft de website ineens een vreemde melding. Deze melding loopt zeer uiteen tussen de verschillende browsers:

 

  • Chrome: ERR_CONTENT_DECODING_FAILED

  • Firefox: De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat deze gebruikmaakt van een ongeldige of niet-ondersteunde vorm van compressie.

  • Internet Explorer: Die geeft de melding dat er verbindingsproblemen zijn.

Het probleem wordt veroorzaakt doordat de browser een gecomprimeerd bestand verwacht, maar niet toestuurt. Het ontvangen bestand is gewoon in klare tekst.

Dit is op te lossen door de volgende twee regels toe te voegen in het .htaccess bestand in de hoofdmap van je website:

php_flag zlib.output_compression on
php_value zlib.output_compression_level 5
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 2

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.