bHosted

Welkom bij de bHosted.nl helpdesk pagina's met uitleg over onze diensten.

 

Instellingen zoals voor het plaatsen van website bestanden op de server kan je nalezen in het controle paneel op mijn.bhosted.nl. Deze zijn afhankelijk op welke server je account staat.

Waarom lukt het niet om in te loggen op webmail?

Er kunnen een aantal oorzaken zijn voor het niet kunnen inloggen op webmail:

  1. Indien direct na het inloggen de foutmelding verschijnt dat u niet bent ingelogd, dan kan dit aan het volgende liggen:
    • Verkeerde gebruikersnaam: het volledige e-mail adres invullen als loginnaam
    • Verkeerd wachtwoord: Let op de hoofdletters en kleine letters.
    • Cookies moeten geaccepteerd worden. Dit kunt u controleren in de Internet opties -> privacy instellingen van Internet Explorer. Let ook op ZoneAlarm of andere beveiligingsprogramma's. Dit soort pakketten kunnen cookies blokkeren.
    • Er is een probleem met Windows XP en een Alcatel ADSL Speedtouch USB modem. U logt dan wel netjes in, maar de pagina's die getoond zouden moeten worden zijn leeg.
  2. Indien u een domeinparking account heeft, dan zit er geen webmail mogelijkheid in uw account. U dient hiervoor minimaal het 50Mb pakket te hebben.
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 23

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.