bHosted

Welkom bij de bHosted.nl helpdesk pagina's met uitleg over onze diensten. Vanwege de overstap naar dit helpdesk systeem zijn nog niet alle artikelen overgezet.

Waarom geeft mijn iPhone de melding dat ik e-mail niet mag relayen?

Volgen

Deze melding wordt waarschijnlijk gegeven doordat er niet wordt ingelogd op de uitgaande e-mail adres. Als er gebruik wordt gemaakt van de uitgaande e-mail server van bHosted, dan dient op de iPhone de volgende instellingen gemaakt te worden voor het correct versturen van de e-mail.

Ga bij Instellingen en kies daar voor Mail, Contacten, Agenda. Kies het juiste e-mail account uit de lijst en tik op Account. U krijgt dan het onderstaande scherm:

Tik onderaan dit scherm op SMTP. Het volgende scherm wordt dan getoond:

Tik in dit scherm onder HOOFDSERVER op AAN. Neem in het geopende scherm de instellingen onder uit het onderstaande scherm. Vervang uiteraard info@bhosted-tutorials.nl voor uw eigen e-mail adres en vul als wachtwoord het wachtwoord van uw e-mail adres in:

Druk na het maken van de benodigde wijzigingen op Gereed.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

0 Opmerkingen

U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.